Prześlij zgłoszenie

Odpowiedz na jak najwięcej pytań, podając szczegółowe informacje.
Jeśli nie masz informacji na dany temat, pozostaw pole odpowiedzi puste.

Wybierz kategorię

Dodatkowy opis pola

Uzupełnij pole

Opisz jak najdokładniejszą lokalizację, np. nazwę stanowiska pracy, pomieszczenia, działu.

Uzupełnij pole

Opisz jak najdokładniej dzień i godzinę.

Uzupełnij pole

Przykładami takich działań jest rozmowa z kimś lub zgłoszenie w innym miejscu. Jeśli tak, tutaj opisz to działanie.

Uzupełnij pole

Maksymalnie 6 plików

Twoje dane osobowe podlegają utajnieniu i zostaną przekazane tylko osobom zaangażowanym w wyjaśnienie zgłoszenia.

Dodajesz zgłoszenie poufne. Co to znaczy?

  • Pamiętaj! Jesteś Sygnalistą i w związku z tym podlegasz specjalnej ochronie prawnej przed działaniami represyjnymi, odwetowymi, także po zakończeniu postępowania.
  • Treść zgłoszenia oraz Twoje dane osobowe podlegają utajnieniu i zostaną przekazane tylko osobom zajmującym się rozwiązaniem sprawy, które są zobowiązane do zachowania całkowitej poufności.
  • Po wysłaniu zgłoszenia, zapisz Twój unikalny identyfikator oraz hasło do skrzynki Sygnalisty. Dzięki nim będziesz mógł poufnie komunikować się z Odbiorcą Zgłoszenia.
Wysyłając zgłoszenie zgadzasz się na pełne ujawnienie swojej tożsamości - zarówno osobom zaangażowanym w wyjaśnienie zgłoszenia, jak i osobom postronnym

Dodajesz zgłoszenie jawne. Co to znaczy?

  • Pamiętaj! Jesteś Sygnalistą i w związku z tym podlegasz specjalnej ochronie prawnej przed działaniami represyjnymi, odwetowymi, także po zakończeniu postępowania.
  • Zgadzasz się na pełne ujawnienie swojej tożsamości – zarówno osobom zaangażowanym w wyjaśnienie zgłoszenia, jak i osobom postronnym.
  • Po wysłaniu zgłoszenia, zapisz Twój unikalny identyfikator oraz hasło do skrzynki Sygnalisty. Dzięki nim będziesz mógł bezpiecznie komunikować się z Odbiorcą Zgłoszenia.
Uzupełnij Nazwisko
Uzupełnij Imię
Uzupełnij Nazwisko
Uzupełnij Imię

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Ełku,

II. Adres siedziby Administratora: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk. 

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: um@um.elk.pl,

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Ełku,

II. Adres siedziby Administratora: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk. 

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: um@um.elk.pl,

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ełckie Centrum Kultury

II. Adres siedziby Administratora: ul. Wojska Polskiego 47 19-300 Ełk 

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: dane.osobowe.elk@gmail.com

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: dane.osobowe.elk@gmail.com Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

V. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VI. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

VIII. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

IX. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

X. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSOBY SKŁADAJĄCEJ ZGŁOSZENIE O NARUSZENIU (SYGNALISTY)

1. Administratorem danych podanych w zgłoszeniu jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, adres: ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 19-300 Ełk , adres e-mail: sekretariat@mops.elk.pl, nr telefonu: 87 732 67 18  (dalej: Administrator).

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres: iod@mops.elk.pl lub pocztą tradycyjną na adres Administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań związanych z obsługą zgłoszeń wewnętrznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) jako obowiązek administratora, w związku z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. 

4. W przypadku zgody na ujawnienie tożsamości sygnalisty dane zostaną ujawnione na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 

5. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe sygnalisty, wskazane w zgłoszeniu, takie jak: dane identyfikacyjne, miejsce pracy, wskazane dane kontaktowe (adres zamieszkania, numer telefonu, adres email), wizerunek oraz inne dane niezbędne zebrane w toku prowadzenia postępowania wyjaśniającego.

6. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe osoby pomagającej w zgłoszeniu lub powiązanej z sygnalistą, takie jak: dane identyfikacyjne, miejsce pracy oraz inne dane niezbędne zebrane w toku prowadzenia postępowania wyjaśniającego.

7. Podanie danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, 

w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. 

9. Dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Administratora, takim jak:

a) operator pocztowy - Poczta Polska, 

b) dostawcy systemów informatycznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem i bezpiecznego przetwarzania danych osobowych,

c) pełnomocnicy i inne osoby uprawnione w ramach prowadzonych postępowań,

d) podmioty zewnętrzne wspierające administratora w zakresie przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych,

e) właściwe organu i służby, w przypadku podejmowania działań następczych,

f) inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz i w imieniu Administratora.

10. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia (w celu skorzystania z poniższych praw należy kontaktować się z Administratorem):

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, 

z zastrzeżeniem, że przepisu art. 15 ust. 1 lit. g RODO w zakresie przekazania informacji 

o źródle pozyskania danych osobowych nie stosuje się, chyba że sygnalista nie spełnia warunków wskazanych w art. 6 ustawy albo wyraził wyraźną zgodę na takie przekazanie,

b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w przepisach,

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

11. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 

ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W EŁKU

II. Adres siedziby Administratora: EŁK ul. PIŁSUDSKIEGO 29, 19-300 EŁK

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: r.polubok@mosir.elk.pl 

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Panią Renatę Połubok na Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: r.polubok@mosir.elk.pl

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji” Spółka z o.o. w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Ignacego  Łukasiewicza 8,  19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: kontakt@mzk.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedszkole "Bajka" w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Ks. J. Popiełuszki 6,  19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: mpbajka@miasto.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Miejskich Żłobków w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Św. M. M. Kolbego 111, 19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: zlobek@zlobek.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie 

o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o. 

II. Adres siedziby Administratora: ul. Kochanowskiego 62, 19 – 300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: sekretariat @pec.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: sekretariat @pec.elk.pl

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności 

w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38 

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: sekretariat@puk.elk.pl

- telefonicznie: (87) 610-25-25. 

IV. Administrator wyznaczył Koordynatora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: kadry@puk.elk.pl

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: 19-300 Ełk, ul. Suwalska 64 

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- poprzez platformę ePUAP,  

- e-mailowo na adres: rodo@pwikelk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: rodo@pwikelk.pl

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotom upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole nr 1 "Ekoludki" w Ełku 

II. Adres siedziby Administratora: ul. J. Kilińskiego 48,  19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: ekoludki@miasto.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Koszykowa 1,  19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sekretariat@sp1.elk.edu.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 2 im.  Danuty Siedzikówny „Inki” w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. J. i H. Małeckich 1, 19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: dyr_sp2@op.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Grodzieńska 1,   19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sp3@elk.edu.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

Ochrona danych osobowych.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest,  Szkoła Podstawowa nr 4 w Ełku, 

ul. Prof. Wł. Szafera 2, 19-300 Ełk,  19-300 Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.

2. Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 60 50, e-mail: sekretariat@sp4.elk.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.

5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.

6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim 

8. Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

9. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz wykonanie umowy.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Św. M.M. Kolbego 11,   19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sp5elk@onet.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kilińskiego 48, Telefon: tel. +48 87 732 6090, 

2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem  ochrony danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem mailowym iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

3) Twoje dane osobowe możemy przekazywać:

- osobom upoważnionym przez nas: naszym pracownikom, współpracownikom którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,

- podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,

- innym odbiorcom, które na podstawie obowiązujących przepisów prawa mogą żądać przekazywania danych.

4) Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w okresie przez który zobowiązani jesteśmy do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa i interesu prawnego Administratora. 

5) Każdemu którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

6) Każdemu którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. J. Piwnika "Ponurego" 1,   19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sp9_elk@o2.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Miejskich Żłobków w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Św. M. M. Kolbego 111, 19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: zlobek@zlobek.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Sportowych w Ełku

II. Adres siedziby Administratora: ul. Suwalska 15,   19-300 Ełk

III. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sekretariat@zss.elk.pl

- telefonicznie. 

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a) prawo dostępu do treści danych, 

b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych, 

c) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości, 

d) prawo do usunięcia danych,

e) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z  o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.

II. Adres siedziby Administratora: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24.

III. Kontakt do Administratora:

1) pisemnie na adres siedziby Administratora,

2) poprzez platformę ePUAP,

3) e-mailowo na adres: skoczynski.w@promedica.elk.pl

4) telefonicznie.

IV. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować za pomocą adresu e-mail: skoczynski.w@promedica.elk.pl

V. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.

VI. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

1) obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

2) zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

3) uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

1) prawo dostępu do treści danych,

2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych,

3) prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości,

4) prawo do usunięcia danych,

5) prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX. Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X. Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody
Wymagane zaznaczenie zgody